Тема веб-квесту:
"Трудове виховання дітей дошкільного віку"
Анотація (короткий
опис): веб-квест з теорії та методики дошкільної освіти розроблений для вихователів ДНЗ. Досліджується проблема трудового виховання дітей дошкільного віку.
Очікувані цілі: познайомити з технологією Web-квест, узагальнити знання про особливості організації трудової діяльності дітей дошкільного віку, рекомендувати вихователям Інтернет-сервіси та Інтернет-ресурси, які можна використовувати в педагогічній діяльності.
Автор веб-квесту: Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
|
5
|
Наявність і
доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№
з/п
|
Рекомендовані
джерела
|
1
|
Лисенко Н. В., Криста Н. Р. Педагогіка українського дошкілля : у 2 ч. : навч. посібник/Н. В.Лисенко, Н. Р. Криста.-К.: Вища школа, 2006 - Ч. 1.-250 с.
|
2
|
Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посібник для студенте вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Поніманська. - К: Академвидав, 2006. - 455 с.
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
9
|
|
10
|
|
11
|
Ролі та
завдання:
Теоретики. Вивчають теоретичний аспект проблеми.
Завдання:
1. Розкрити значення праці для всебічного розвитку дитини дошкільного віку.2. Розкрити основні завдання та принципи трудового виховання дошкільників.
Практики. Розкривають проблему спираючись на власний досвід.
Завдання:
1. Охарактеризувати особливості організації трудової діяльності дітей дошкільного віку в природі.2. Охарактеризувати особливості організації господарсько-побутової праці дітей дошкільного віку.
3. Охарактеризувати особливості організації ручної (художньої) праці дітей дошкільного віку.
4. Формування навичок самообслуговування.
Методисти. Досліджують методичний аспект проблеми.
Завдання:
2. Створення умов в ДНЗ для реалізації трудового виховання дітей дошкільного віку.
3. Розкрити основні організаційні форми освітньої роботи з трудового виховання (трудові доручення, колективна праця, чергування).
Хід роботи:
1.
Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова
форма роботи).
2.
Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі
та згідно обраної ролі.
3.
Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну
презентацію відповідно шаблону (індивідуальна
форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою
веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні
дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна
форма роботи).
3.4. А
також за потреби:
-
відеоролик;
-
фотозвіт;
-
буклет;
-
сторінка сайту чи блогу та інше.
4.
Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці
"Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
| Крамаренко Наталія Петрівна |
|||
| Бандур Наталія Миколаївна | |||
| Гуйда Ніна Миколаївна | |||
| Покотило Людмила Степанівна |
|||
| Костенко Ольга Петрівна | |||
| Лисюк Світлана Вікторівна |
|||
Коваленко Юлія Івановна
|
|||
Групова робота
|
|||

Немає коментарів:
Дописати коментар