Методика

Тема веб-квесту:  

"Трудове виховання дітей дошкільного віку"



Анотація (короткий опис)веб-квест з теорії та методики дошкільної освіти розроблений для вихователів ДНЗ. Досліджується проблема трудового виховання дітей дошкільного віку.


Очікувані ціліпознайомити з технологією Web-квест, узагальнити знання про особливості організації трудової діяльності дітей дошкільного віку, рекомендувати вихователям Інтернет-сервіси та Інтернет-ресурси, які можна використовувати в педагогічній діяльності.


Автор веб-квесту: Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела
1
Лисенко Н. В., Криста Н. Р. Педагогіка українського дошкілля : у 2 ч. : навч. посібник/Н. В.Лисенко, Н. Р. Криста.-К.: Вища школа, 2006 - Ч. 1.-250 с.
2
Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посібник для студенте вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Поніманська. - К: Академвидав, 2006. - 455 с.
3
4
5
6
7
8

9

10

11


Ролі та завдання:

Теоретики.  Вивчають теоретичний аспект проблеми.
Завдання: 
1. Розкрити значення праці для всебічного розвитку дитини дошкільного віку.
2. Розкрити основні завдання та принципи трудового виховання дошкільників.


ПрактикиРозкривають проблему спираючись на власний досвід.
Завдання:
1. Охарактеризувати особливості організації трудової діяльності дітей дошкільного віку в природі.
2. Охарактеризувати особливості організації господарсько-побутової праці дітей дошкільного віку.
3. Охарактеризувати особливості організації ручної (художньої) праці дітей дошкільного віку.
4. Формування навичок самообслуговування.


Методисти. Досліджують методичний аспект проблеми. 
Завдання:
1. Розкрити роль батьків у трудовому вихованні дітей дошкільного віку.
2. Створення умов в ДНЗ для реалізації трудового виховання дітей дошкільного віку.
3. Розкрити основні організаційні форми освітньої роботи з трудового виховання (трудові доручення, колективна праця, чергування).


Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Крамаренко
Наталія
Петрівна

Бандур Наталія Миколаївна

Гуйда Ніна Миколаївна

Покотило Людмила
Степанівна

Костенко Ольга Петрівна

Лисюк Світлана
Вікторівна

Коваленко Юлія Івановна

Групова робота



Немає коментарів:

Дописати коментар