Тема веб-квесту: Технологія мнемотехніки в дошкільному закладі
Анотація (короткий
опис): Очікувані цілі:практично реалізувати технологією Web-квеста у роботи над проблемою застосування технології мнемотехніки у роботі з дошкільниками;
визначити ефективні прийоми технології мнемотехніки у розвитку дошкільників;
розширити власний досвід застосування технології мнемотехніки, Інтернет-сервісів та Інтернет-ресурсів, які можна використовувати в педагогічній діяльності.
Автор веб-квесту: Кожем'якіна Ірина Володимирівна
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
|
5
|
Наявність і
доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№
з/п
|
Рекомендовані
джерела
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
|
11
|
Роль 1. Вихователі
Завдання:
1. З'ясувати специфіку технології мнемотехники.
2. Охарактеризувати особливості застосування прийомів мнемотехники у роботі з дошкільниками.
3. Виявити ефективні прийоми мнемотехники для активного практичного застосування у роботі з дошкільниками.
Роль 2. Методисти
Завдання:
1. Узагальнити теоретичний досвід застосування технології мнемотехники.
2. Розкрити методичний аспект проблеми.
2. Дослідити особливості роботи вихователів щодо застосування технології мнемотехники в ДНЗ.
Роль 3. Батьки
Завдання:
1. З'ясувати специфіку застосування прийомів мнемотехники для дітей дошкільного віку.
2. Визначити прийоми мнемотехникиї, які можна застосовувати вдома.
3. Надати практичні рекомендації з власного досвіду застосування мнемотехники.
Хід роботи:
1.
Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова
форма роботи).
2.
Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі
та згідно обраної ролі.
3.
Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну
презентацію відповідно шаблону (індивідуальна
форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою
веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні
дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна
форма роботи).
3.4. А
також за потреби:
-
відеоролик;
-
фотозвіт;
-
буклет;
-
сторінка сайту чи блогу та інше.
4.
Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці
"Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі
веб-квесту:
Таблиця
"Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
Рудик Ольга
Володимирівна
|
посилання | ||
Дубовик
Наталія Миколаївна
|
посилання |
||
Поваляшко
Наталія Анатоліївна
|
посилання | ||
Казбан
Наталія Олексіївна
|
посилання | ||
Групова робота
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар