Педагогічна інноватика

Тема веб-квесту: Технологія мнемотехніки в дошкільному закладі


Анотація (короткий опис): Ви працюєте з  курсу "Педагогічна  інноватика". В форматі веб-квесту "Застосування інтерактивних технологій в дошкільній освіті" ви досліджуєте проблему застосування технології мнемотехніки в навчально-виховному процесі дошкільної освіти. Виявляєте можливості інформаційних технологій у процесі застосування технології мнемотехніки у різних формах навчання в дошкільній освіті.

Очікувані цілі:практично реалізувати технологією Web-квеста у роботи над проблемою застосування технології мнемотехніки у роботі з дошкільниками;
визначити ефективні прийоми технології мнемотехніки у розвитку дошкільників;
розширити власний досвід застосування технології мнемотехніки, Інтернет-сервісів та Інтернет-ресурсів, які можна використовувати в педагогічній діяльності.

Автор веб-квесту
: Кожем'якіна Ірина Володимирівна

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
3
4

5

6

7

8

9

10

11


Роль 1. Вихователі


Завдання:
1. З'ясувати специфіку технології мнемотехники.
2. Охарактеризувати особливості застосування прийомів  мнемотехники у роботі з дошкільниками.
3. Виявити ефективні  прийоми  мнемотехники для активного практичного застосування у роботі з дошкільниками.

Роль 2. Методисти
Завдання:
1. Узагальнити теоретичний досвід застосування технології мнемотехники.
2. Розкрити методичний аспект проблеми.
2. Дослідити особливості роботи вихователів щодо застосування технології мнемотехники в ДНЗ.



Роль 3. Батьки

Завдання:
1. З'ясувати специфіку застосування прийомів  мнемотехники для дітей дошкільного віку.
2. Визначити прийоми мнемотехникиї, які можна застосовувати вдома.
3. Надати практичні рекомендації з власного досвіду застосування мнемотехники.


Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Рудик Ольга Володимирівна
посилання
Дубовик Наталія Миколаївна
посилання

Поваляшко Наталія Анатоліївна
посилання
Казбан Наталія Олексіївна
посилання
Групова робота




Немає коментарів:

Дописати коментар